dagenstest

Heej!
Jag kmr inte blogga på hela helgen för att jag snart åker på läger! 8)
Dagen:
Gick upp 7.00 och 8.00 till skolan. Jag gick på en lektion (idrott) sen gick man hem och gjorde sig ordning. Och sen drog man på studenten och nu sitter och äter rabarb och snart ska jag till kussarna och sen på LÄGER

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: vet inte
DAGENS KLÄDSEL: "kläningtunika"
DAGENS FRISYR: hårbakåt och fläta
DAGENS LÅT: It´s you change your mind- kate perry kan int titen
DAGENS PLANER: på läger
DAGENS SAKNAD: många
DAGENS DUMMASTE: nenne
DAGENS MISSLYCKANDE: inte klar med berättelse
DAGENS DROG: ingen
DAGENS KÖP: inget
DAGENS GODIS: inget
DAGENS HUMÖR: bra, nervös av ingen anledning
DAGENS CITAT: And so the lion fell whit in the lamb. -what a stupid lamb  -what a ....sick lion
DAGENS ROLIGASTE: vet inte?


Kommentarer
Postat av: Adina Eriksson

Den heter Hot and Cold...typ

Och sick kommer före det där på m!

2010-06-06 @ 18:45:05
URL: http://adina97.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0