Hej alla... :D

Hej... :)

Jag tänkte berätta lite om dagen:

Vakna åt frukost, åkte sen till Vällen. Badade i några timmar, sen kom familjen Sannegård. Så badade vi lite sen gick vi upp. Sen badade vi igen. Sen blev jag tvungen att åka hem bara för att min älskade hund inte ville sova, va i skuggan, va i solen eller bada. Men dagen var väldigt rolig.

Jag skulle egentligen se Underworld bara för att den röstads fram som 4 bästa vampyr filmen, men ser på fridrott. Fast ist så spelar jag in den. Har precis sett Smallville. Jag har inte sett det på ett tag men det var JÄTTE BRA!!!! ;)

Aja ska blogga på min andra blogg: http://desjuunderbarabarnen.blogg.se
titta Felicias bloggar: hon är ju en av dem som har den första blogen jag skrev och hennes andra blogg är: http://lovewindy.soclog.se
BESÖK, LÄS, FÖLJ O KOMMENTERA!!!!!! 8D

Puss o kram älskar er!! //Johanna!


 Älskade mamma och min älskade gullhund! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0