Blev inte!

Tjo alla!

Det blev ingen Åland men imorgon är jag 98% att vi ska åka. Haha, annars blir det åka cross o furhjuling.

Så idag har jag vart hemma slappa o städa. Men jag vill ha pengar så jag borde sommarjobba, Men har ingen lust. Jag är för lat, men jag ska försöka fixa ett till nästa år. För jag VILLVILLVILL ha pengar för jag samlar för att köpa en Systemkamera. Just nu ser jag på Ghost Wispers SUPER spännande se på det torsagar kl 20.00-21.50. Det är två avsnitt. Innan Det så jag på taket lyser stjärnorna, boken är mkt bättre men jag får insperation av filmen. Jag gillar budskapet jag tycker finns där i och det är "ta vara på det du har för en dag kan det försvinna".
Men nu ska jag dra ska spela kort och äta glass. Jag är en familjemänniska, haha. Men ha en bra kväll alal jag ska försöka blogga i morgon.

Love er!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Publicera bilder!! <33

2010-07-30 @ 13:19:39
URL: http://jaagmaalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0